Վերջին ժամանակներում սկսել եմ ավելի հաճախ ուսումնաիրել առցանց on-line գովազդները և PR միջոցառումները:
Վերջերս աչքովս ընկավ առցանց գովազդի վեց գլխավոր սկզբունքները, որն ատաջարկում է Eurasia Marketing Communications Group (EMCG)-ի կրեատիվ տնօրենը՝ Ալեկսանդր Ալեկսեևը։
Նա գովազդը բաժանում է մի վեց կարևոր էլեմենտների՝
1. Հասարակ,
2. Անսպասելի,
3. Կոնկրետ,
4. Հավաստի,
5. Էմոցիոնալ,
6. Հետաքրքիր.
Ավելի մանրամասն կարդացեք այստեղ։
Filed under: ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ | Tagged: գովազդ, pr, PR միջոցառում |
Leave a comment