Գովազդի սկզբունքներով հետաքրքրվածներին.


Վերջին ժամանակներում սկսել եմ ավելի հաճախ ուսումնաիրել առցանց on-line գովազդները և  PR միջոցառումները:

Վերջերս աչքովս ընկավ առցանց գովազդի վեց գլխավոր սկզբունքները, որն ատաջարկում է Eurasia Marketing Communications Group (EMCG)-ի կրեատիվ տնօրենը՝ Ալեկսանդր Ալեկսեևը։

Նա գովազդը բաժանում է մի վեց կարևոր էլեմենտների՝

1. Հասարակ,
2. Անսպասելի,
3. Կոնկրետ,
4. Հավաստի,
5. Էմոցիոնալ,
6. Հետաքրքիր.

Ավելի մանրամասն կարդացեք այստեղ։

Leave a comment